TOYOTA SUPERJ15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TOYOTA SUPERJ15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Monika 23-09-2019

miskoop van het jaar

Geschreven voor: TOYOTA SUPERJ15

ik kocht die machine om jeans te verstellen en te zomen ..maar bij de eerste zoom knapte al de naald bij de 2e naald is de hele zoom naald en garen zo ver in de onderkant van de machine terecht gekomen dat ik de broek er met veel moeite uit gekregen heb en de machine terug moest sturen omdat hij het niet meer deed. Toen de machine terug kwam heb ik een zomerjeans mee omgezoomd daarbij knapte weer een naald ...ik kreeg er de sch...t van . dan heb ik nog een keer geprobeerd een normale stof te naaien was waarschijnlijk te dun voor de machine die luste nl alleen maar geen normale steek eruit te krijgen...resultaat €169,00 staan nu op zolder....

joke grinwis - greven 10-11-2018

toyota jeans naaimachine

Geschreven voor: TOYOTA SUPERJ15

ik heb deze machine gekocht om door vele lagen jeansstof te naaien en dat doet hij voortreffelijk.
Ik beveel iedereen aan om deze naaimachine te kopen. Je kunt er alles op naaien zowel dunne als dikke stof. Ik heb een kleding maak groep en de dames naaien er graag op.

Pluspunten

• door vele lagen stof
  • een hele goede glijvoet

Minpunten

• geen 1 fase knoopsgat
  • geen tricot steek

Sharifah 01-02-2018

Opgelet!!! Kan absoluut geen 12 lagen jeans naaien!!

Geschreven voor: TOYOTA SUPERJ15

Het is een machine die maar voor even goed is. De onderdraadsspanning wordt steeds losser. Dit heb ik gemeld bij de verkoper, omdat er nog garantie op zit. De machine heb ik bij bol.com besteld. Conclusie van de verkoper Matri, de tandwielen zijn versleten omdat er teveel opgenaaid is. Je mag er dus niet teveel mee naaien. Dit is natuurlijk absurd! Uiteindelijk hebben ze de machine niet gemaakt. Een gele slechte service van Matri en Bol.com!

WildOrchid1967 14-01-2013
Geschreven voor: TOYOTA SUPERJ15

De gebruiksaanwijzing is onvolledig en er ontbreken belangrijke informatie punten zoals bv wat te doen bij slechte onderdraad spanning / losse onderdraad. Ontbreken van duidelijke informatie met beelden en of plaatjes voor normaal gebruik ook de toegevoegde cd-rom bied weinig uitkomst, wat je wel zou hebben verwacht. Daarnaast is niet bekend waar je onderdelen kunt kopen in een offline winkel. De spoelen die gebruikt worden zijn niet universeel en of standaard en helaas ook niet na te bestellen bij de winkel waar ik hem heb aangeschaft behoorlijk minpuntje. Ook helaas bij een naaiwinkel zijn de onderdelen niet of heel moeilijk te verkrijgen daar dit alleen maar online kan jammer. Daarnaast heeft de machine behoorlijk wat moeite met spijkerstof dubbel gaat wel maar 3 dubbel heeft hij net zoveel moeite mee als mijn oude brother naaimachine van 1992. Had hem aangeschaft onder het mom kan nu zonder problemen de werkbroeken van mijn man herstellen maar helaas heb een hele tijd zitten knoeien met slechte onderdraadspanning en de naaimachine weg gezet werk weer met mijn Brother daar van kan ik apart de onderdraadspanning regelen en bij de Toyota niet...Ik heb spijt van de aanschaf!

WildOrchid1967 19-01-2013

Het web adres is www.home-sewing.com vandaaruit klik je op nederlands en kun je links accessoires aanklikken en de rest volgt vanzelf. succes!

stippy 17-01-2013

U schrijft dat je de spoelen online kan bestellen. Zou u het adres ook even kunnen geven aub. Ben al zo lang op zoek kan het zelf niet vinden ook niet online. Alvast bedankt.

naaimachiene2 03-03-2015

Helemaal mee eens, heb je al eens knoopsgaten gemaakt? daar moet je een lange schroevendraaier bij hebben ie je achter in moet steken en tussen de machine door om de steek verhouding juiste te krijgen, heb je de linkerkant klaar moet je weer draaien om de juiste steken voor de rechterkant te krijgen. En er mist een ritsvoetje.

Echt niet te vergelijken met een Pfaff